.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع مردم رامسر در اعتراض به احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهری
برای چندین بار پیاپی مردم شهری و روستایی غرب رامسر در اعتراض به احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهری در مقابل فرمانداری شهرستان رامسر تجمع کردند.

به گزارش شمال نیوز، برای چندین بار پیاپی مردم شهری و روستایی غرب رامسر در اعتراض به احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهری صبح امروز در مقابل فرمانداری شهرستان رامسر تجمع کردند.

مردم روستاهای غرب رامسر بار‌ها با در دست داشتن پلاکارد‌های مختلف خطاب به فرماندار، نماینده مردم شهرستان و دیگر مسؤولان خواستار جلوگیری از ساخت این تصیفه خانه فاضلاب شهری شدند، اما پاسخی دریافت نکردند.

 از آنجایی که تا‌کنون جواب قطعی مبنی بر حذف مکان تصفیه خانه فاضلاب شهری در زمین‌های کشاورزی مجاورت روستاه‌ها و بخش غربی شهر رامسر از سوی مسؤولان ذیربط اعلام نشده، مردم به دنبال رساندن صدای خود به گوش هستند.

 محل احداث این طرح در زمین‌های حاصل‌خیز کشاورزی و باغات است و مردم نگران نابودی محیط زیست امروز و فردای خود و فرزندان‌شان هستند.

پس از تجمع پیشین مردم رامسر مسؤولان شهرستان وعده رسیدگی ۱۰ روزه به این امر مهم را دادند تا در شورای تامین شهرستان و استان مطرح شده و نتیجه به مردم اطلاع‌رسانی شود اما تاکنون هیچ‌گونه پاسخی از سوی مسؤولان داده نشده است.

به گفته مسؤولان این طرح طی کارشناسی دوباره قرار می‌گیرد تا جانمایی جدید و مناسبی برای این طرح صورت گیرد، اما تاکنون پاسخ قطعی داده نشده است.

بنا به گفته اهالی فاصله مجاز و قانونی احداث تصفیه‌خانه به محل سکونت مردم یک کیلومتر است اما طبق کارشناسی مجریان طرح، فاصله محل اجرایی طرح به محل سکونت تنها ۱۸۰ متر است که با فاصله قانونی فاصله بسیار دارد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.